ANGRERETT

Gjelder henvendelsen reklamasjon av defekte, feil eller manglende varer?
Vennligst benytt vårt returskjema

Ikon for epost
1. Meld din angrerett

Du har alltid 14 dagers angrerett fra du mottar ordren din. Angrerett gjelder ikke ved kjøp av produkter med personlig trykk.

For en raskere behandling anbefaler vi at du kontakter oss for å melde inn din retur, slik at vi kan registrere at denne er på vei til oss.

Angreskjeamet gjelder kun for angrerett/heving av kjøpet. Dersom din henvendelsen gjelder defekte, feilsendte eller manglende varer, vennligst benytt vårt reklamasjonsskjema.

Ikon med et skjema
2. Angreskjema

Ved retur må du fylle ut og legge ved angreskjemaet. Angrekjemaet finner du her.

I skjemaet skriver du opp hvilke varer du vil returnere, hvilken dato du la inn bestillingen, hvilken dato du mottok ordren, ditt navn og din adresse samt dato og underskrift.

Ikon med en pakke
3. Pakk ordren din.

Legg ved angreskjemaet i pakken sammen med varene du vil returnere. Vi kan ikke behandle returen din uten dette.

Pakk varene godt inn, slik at de tåler frakten.

Ikon med fraktbil
4. Send din retur

Franker så forsendelsen og send den til adressen som står oppgitt på angreskjemaet. Du må selv betale returfrakten.

Ikon med smilefjes
5. Refusjon

På ubrukte/uskadede varer vil vi refundere beløpet til deg gjennom Klarna innen 14 dager etter at vi har mottatt din retur. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 24, første ledd).

Når brukte varer returneres, vil det bli foretatt en verdivurdering av varen, og du vil få tilbakebetalt kjøpesummen fratrukket verdireduksjonen (jf. Angrerettloven § 25, tredje ledd) innen 14 dager etter mottatt retur. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 24, første ledd).

Les mer om angrerett i våre salgsbetingelser 

MELD INN ANGRERETT

Du kan også sende epost til oss: post@printhub.no

*Husk å oppgi ditt ordrenummer.