REKLAMASJON

Har du oppdaget defekte, feil eller manglende varer i din ordre?

Ønsker du å benytte din 14 dagers angrerett?
Ta sats og gjør et hopp over til vårt angreskjema

Alt vi ønsker er at du skal bli fornøyd med du har bestilt hos oss, men heller ikke vi er feilfri. Om du har mottatt defekte, feil eller manglende varer fra oss, er vi svært lei oss for dette.

Nøl ikke et sekund med å gjøre oss oppmerksomme på feilen!

Dette må skje innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget, eller burde ha blitt oppdaget. Du har alltid reklamert tidsnok om vi hører fra deg innen to måneder, og ifølge våre velformulerte salgsbetingelser kan reklamasjon kan skje senest to år etter at du overtok varen.

Vi vil enten foreta en reparasjon av varen, sende deg manglende elementer, sende deg en ny tilsvarende vare eller gi deg prisavslag/refusjon.

Reklamasjon til oss må skje skriftlig ved å fylle ut skjemaet nedenfor.

Se forøvrig våre salgsbetingelser

MELD INN MANGEL PÅ VARE/R

    OBS

    Vi har utfordringer med vårt kontaktskjema i dag, og mottar ikke henvendelser sendt gjennom skjemaet!

    Vennligst send oss en e-post i stedet til: post@printhub.no

    Vi har utfordringer med vårt kontaktskjema i dag, vil ikke motta meldinger du sender oss gjennom skjemaet. Vennligst send oss en e-post i stedet til: post@printhub.no


    Vi svarer deg pr epost, og anbefaler at du sjekk spam-mappen/søppelposten din. Dersom du ikke får svar fra oss innen 2 virkedager, send oss gjerne en e-post til post@printhub.no

    Tapt eller skadet postsending

    Printhub / Reklame-Huset.no erstatter ikke registrerte postsendinger som skades eller går tapt i tiden fra innlevering til utlevering hos Posten. Du kan likevel ta kontakt med oss om dette, og vi vil veilede deg videre i prosessen.

    Postens ansvar for en postsending inntrer når en sending er innlevert til Posten. Postens ansvar for en postsending opphører når sendingen er:

    1. Utlevert til adressaten
    2. Stilt til adressatens rådighet på en adresse som denne har oppgitt
    3. Returnert og utlevert til avsender, der utlevering etter punkt 1 og 2 ikke kan gjennomføres.

    Krav om erstatning må altså fremsettes når pakken hentes på Posten eller utleveres på din adresse. Dersom du aksepterer og mottar en forsending med synlige skader, fraskriver du Postens erstatningsansvar og kan dermed ikke kreve erstatning for den skadede postsendingen. (Les mer om Postens generelle leveringsvilkår her).